marți, 1 mai 2012

Jocul


Ieri, ne-am intalnit tot grupul la colegul nostru Ionut acasa cu scopul de a face primul nostru joc in C++. Ajunsi acolo, ne-am gandit la nivele din ce in ce mai grele pentru jocul pe care nu il vom uita niciodata.
Dupa o ora si ceva in care creierii nostrii clocoteau de atata desteptaciune, in sfarsit Teodora a terminat de desenat un nivel mai accesibil. Nu ne-am gandit ca era mai usor sa calculam coordonatele din timpul desenarii decat in momentul in care am inceput sa-l punem in program.Am stat mai bine de 2 ore sa le calculam.
Dupa ce am facut partea cea mai usoara a jocului am inceput animatiile. Nici nu va imaginati cat de mult ne-am stors mintile dupa ce erau deja clocotite. In cele din urma am finalizat inca un nivel.
In acea seara ideile bune despre joc nu conteneau sa apara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu