miercuri, 2 mai 2012

Excursia

In ultima saptamana a vacantei de Pasti, a avut loc o excursie in Maramures la care au participat clasele IX-A si X-A. Din pacate eu nu am putut participa impreuna cu ei din cauza programului incarcat din acea perioada.
Chiar daca nu am fost in excursie, locatiile nu imi sunt total necunoscute. Cu exceptia muezeelor din Vama si Sighet toate destinatiile au fost de cel putin doua ori vizitate de catre mine. Dintre cestea cel mai mult m-a impresionat cel mai mult zona Ieud-Sieu. Legenda spune ca de mult in aceste zone se produceau frecvent inundatii. Intr-o zi ploioasa s-au intalnit doua persoane straine de acel loc. Deodata o viitura le-a aruncat pe ele pe cele doua dealuri din zona.
Una dintre persoane a strigat catre cealalta:
-(I)EU-S UD! (Ieud)
Iar celalalta a raspuns:
-SI EU! (Sieu)
Pe acele locuri s-au ridicat doua sate Ieud si Sieu care pana in ziua de azi sunt despartite de un parau, care din fericire nu a mai produs pagube.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu